Vrsta studija i ishod procesa učenja

Vrsta studija:

Osnovne akademske studije psihologije. Prema tipu: osnovne akademske studije prvog ciklusa u trajanju od 240 ECTS, prema vrsti redovne, a prema mjestu izvođenja: obrazovanje koje se izvodi u sjedištu.

Ishod procesa učenja:

Završetkom osnovnih akademskih studija studenti dobijaju bazična znanja iz psihologije kao nauke i struke, razumiju osnovne psihološke pojmove, zavisnost psihičkih procesa od biološke osnove, poznaju naučni sistem psihologije, osnovne paradigme u psihologiji i teorijske pravce, uslove i principe psihološkog razvoja ličnosti i faktore socijalizacije, kao i metode naučnog istraživanja i postupke konstrukcije i evaluacije psiholoških mjernih instrumenata. Poznaju osnovne modele, teorije, pristupe, metode i tehnike rada u kliničkoj, obrazovnoj i organizacijskoj psihologiji. Nakon savladanog studijskog programa psihologije studenti stiču kompetencije za primenu teorijskog znanja, posebnih vještina i standarda profesionalne komunikacije u toku obavljanja stručne i naučne djelatnosti.

Ishodi procesa učenja:

  1. usvajanje znanja i fundamentalnih koncepata psihologije i razumjevanje psihologije kao nauke i struke
  2. osposobljavanje za projektovanje psiholoških istraživanja i primjenu statističkih procedura
  3. sticanje vještina izrade projektnih zadataka
  4. učestvovanje u izradi mjernih instrumenata
  5. primjena efikasnih postupka u sistemu obrazovanja (školsko postignuće, metode učenja i nastave, uputstva u pedagoškom radu)
  6. usvajanje obrazovanih standarda, obrazovnih kompetencija i sadržaja
  7. primjena psiholoških znanja u oblastima organizacije i menadžementa ljudskim resursima
  8. razvoj vejština istraživačkog rada u oblasti marketinga i planiranja
  9. ovladavanje vještinama psihološkog preventivnog rada
  10. usvajanje vještine psihološke eksploracije ličnosti kroz proces kliničke procjene
  11. sposobnost interpretiranja testovnog materjala i integracija podatka u vidu psihološkog nalaza
  12. sposobnost primjene terapijskih intervencija
  13. kreativni pristup i rješavanje određenih psiholoških problema
  14. povezivanje osnovnih znanja iz raznih oblasti psihologije i njihova primjena u praksi
  15. razvoj vještina i spretnosti u upotrebi znanja za praktično rješavanje problema
  16. sposobnost i vještine kritičnog osmišljavanja i istraživanja problema u raznim uslovima
  17. sposobnost za analizu rezultata srodnih disciplina
  18. sposobnost za procenu problema, donošenje odluka i postavljanje ciljeva
  19. spsobnost za analizu, sintezu i predviđanja rješenja i posljedica raznih formi ponašanja
  20. razvoj komunikacijskih sposobnosti i saradnja sa domaćim i međunarodnim profesionalnim krugovima
  21. profesionalni odnos sa klijentima i kolegama
  22. usvajanje profesionalnih standarda i ponašanja
  23. rješavanje konkretnih psiholoških problema u okviru timskog rada
  24. praćenje i primena inovacija u psihologiji
  25. sposobnost primene informacionih tehnologija u okviru poslova i radnih zadataka psihologa
  26. razumjevanje etičkih i pravnih pitanja relevantnih za psihološku praksu i organizaciju
  27. sticanje vještina prepoznavanja etičkih dilema i donošenja etičkih odluka
  28. svijest o moralnoj i etičkoj odgovornosti u radu
  29. razumjevanje profesionalne pozicije psihologa
  30. samostalno obavljanje psihološke prakse u primenjenim granama psihologije
    para que sirve el viagra en las mujeres disfuncion erectil tratamiento kamagra vs cialis prix levitra 20mg viagra à vendre